برگزاری جلسه شورای داخلی مرکز مشاوره

نسرین حبیبی
1404/01/2416

در تاریخ 1404/1/24 جلسه‌ای از شورای داخلی مرکز مشاوره با حضور جناب آقای دکتر هادی، رئیس مرکز مشاوره، و آقای هادی تقوی‌پور، مدیر داخلی مرکز، به‌منظور بررسی و برنامه‌ریزی پیرامون نحوه برگزاری جلسات کارورزی دانش‌پژوهان موسسه تشکیل شد.

در این نشست، موضوعاتی همچون ساختار دوره‌های کارورزی، برنامه‌ریزی زمانی جلسات، ارزیابی عملکرد دانش‌پژوهان و هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف مرکز مشاوره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر هادی با تأکید بر اهمیت کیفیت دوره‌های کارورزی، بر لزوم نظارت دقیق و ارائه آموزش‌های کاربردی به دانش‌پژوهان اشاره کردند. همچنین آقای تقوی‌پور گزارشی از اقدامات انجام‌شده و پیشنهادهای اجرایی برای بهبود فرآیند برگزاری جلسات ارائه دادند.

این جلسه با تصویب برنامه‌های جدید برای ارتقای سطح علمی و عملی کارورزان به پایان رسید. انتظار می‌رود با اجرای این طرح‌ها، دانش‌پژوهان موسسه بتوانند از تجربیات عملی مفید و هدفمندی در مرکز مشاوره بهره‌مند شوند.

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات